Community

Investering tweedehandswagen

ED
2022-12-18

Vraag

Dag iedereen,

Binnenkort kopen wij samen als koppel een nieuwe wagen. Ik zal deze minimum 30% gebruiken voor mijn bijberoep.

2 vragen:

  • Kan ik deze auto invoeren als investering als deze op onze beide namen staat terwijl de eenmanszaak slechts op mijn naam staat?

  • De berekeningen voor het beroepsverbruik vind ik enorm ingewikkeld. Is het een evidentste om gewoon een forfaitair % aan te rekenen of is dit nadelig?

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Recurring facturen

Moeten facturen naar niet-Europese klanten verstuurd worden?

Shopify integratie

Herberekening sociale bijdragen

Factuur na inboeken dagontvangst

Deel van investering geretourneerd, creditnota ontvangen

Fiets leasing inbrengen als kost

How to add commute reimbursement to my invoice?

Waar vind ik het bedrag van mijn personenbelasting op mijn aanslagbiljet?

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten