Hallo,
In kader van de uitvoer van mijn job dien ik per dossier een retributie te betalen aan OVAM.
Hoe dien ik dit in te geven in de boekhouding? Onder welke kostencategorie?
Alvast bedankt!
Hallo,
In kader van de uitvoer van mijn job dien ik per dossier een retributie te betalen aan OVAM.
Hoe dien ik dit in te geven in de boekhouding? Onder welke kostencategorie?
Alvast bedankt!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.