Community 🤼

Reiskosten inbrengen

NB

Ik ga deze zomer werken in het buitenland, hoe geef ik mijn reiskosten in (vlucht, verblijf,…) Ik zie hier geen categorie voor. Hoe maak ik hier best een zakelijke reis van? Aangezien ik online van daaruit ga werken als digital nomad

  • Zalig! Succes alvast 😀

    Kostencategorie voor aanmaken? Heb ik dat nu hier al ergens zien passeren of ergens anders?

    Herinner me dus dat je daar best een nieuwe kostencategorie voor aanmaakt, onder de algemene kosten bijvoorbeeld en dan reiskosten als nieuwe kostencategorie.

    Misschien nog een tip die ik zelf gebruik: ik heb een nieuwe leverancier aangemaakt voor restaurant, een particuliere leverancier en heb hem “restaurant” genoemd.

    Misschien kan jij hetzelfde doen voor die reiskosten? Een particuliere leverancier genaamd “reiskosten”?

    Je gaat op die kosten toch geen btw kunnen recupereren, dus daarom een particuliere leverancier, dan wordt er gewoon gevraagd achter het totaalbedrag (ipv excl & incl) bij het inboeken.

    En dan moet je niet al die leveranciers aanmaken, perfect oké als je die gewoon bundelt onder één leverancier hoor. Makkelijker voor jezelf ook 😉

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten