Ik heb mijn startkapitaal via een winwinlening geregeld. Hoe breng ik dit in? Er werd dus eerst een grote som geld, van een particulier, naar mijn zaak gestort en nu betaal ik dat maandelijks terug af.
Ik heb mijn startkapitaal via een winwinlening geregeld. Hoe breng ik dit in? Er werd dus eerst een grote som geld, van een particulier, naar mijn zaak gestort en nu betaal ik dat maandelijks terug af.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.