Ik heb een installatie van zonnepanelen gedaan en wil deze afschrijven, ik ben echter 58 jaar en stel mij nu de vraag moet ik deze afschrijven op 20 jaar … ? of op 10 jaar ? Wat komt het voordeeligste uit als ik op 68 jaar mijn zaak stopzet ?
Ik heb een installatie van zonnepanelen gedaan en wil deze afschrijven, ik ben echter 58 jaar en stel mij nu de vraag moet ik deze afschrijven op 20 jaar … ? of op 10 jaar ? Wat komt het voordeeligste uit als ik op 68 jaar mijn zaak stopzet ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.