Community

Wat vul je in bij “Jaarlijks inkomen als werknemer”?

LM
2025-05-13

Vraag

Onder instellingen > berekeningen, kun je jaarlijks inkomen als werknemer invullen. Dit valt dan onder een bepaalde schijf van belastingen. Als je in hoofdberoep net gestart bent, dien je hier dan 0 in te vullen? Of gaat dit over het vorige jaar en moet je kijken wat je dan bruto verdiend hebt?

We hebben je vraag beantwoord via een video: https://youtu.be/pLGLA9IoQ2Y
Super, bedankt voor de snelle reactie!
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Factuur pas ontvangen in nieuw boekjaar, maar nog met datum van vorig (afgesloten) boekjaar. Nog inbrengen. Het is een kost met BTW verlegd

Ik heb een voorschot betaald op een nieuwe wagen, maar kreeg nog geen factuur

Peppol facturen niet aangekregen

Afstemmen op de wetgeving ?

Opleidingskosten: hoe werkt dat nu eigenlijk?

bijkomende financiële rekening op de factuur

Kosten dubbel ingegeven

Factuur BTW verlegd van aannemer inboeken

onkostennota ipv factuur

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten