Ik heb vorig jaar een nieuwe auto gekocht op naam van mijn echtgenote. Ik gebruik deze nu voor mijn bijberoep. Kan ik deze ook inbrengen via afschrijvingen ?
Ik heb vorig jaar een nieuwe auto gekocht op naam van mijn echtgenote. Ik gebruik deze nu voor mijn bijberoep. Kan ik deze ook inbrengen via afschrijvingen ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.