Wanneer ik een teveel heb aan betaalde sociale bijdragen, weet ik dat ik deze kan terugvorderen. Kan ik deze ook gewoon laten staan en worden deze “pot” dan gebruikt als ik de volgende keer sociale bijdragen moet betalen ?
Wanneer ik een teveel heb aan betaalde sociale bijdragen, weet ik dat ik deze kan terugvorderen. Kan ik deze ook gewoon laten staan en worden deze “pot” dan gebruikt als ik de volgende keer sociale bijdragen moet betalen ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.