Community

Tankkaart

NG
2023-10-02

Vraag

Hallo,

Moet je een tankkaart hebben voor het inbrengen van je brandstof?

Alvast bedankt

Nee, dat is niet verplicht. Je kunt ook gewoon de bonnetjes erin steken, maar dan hebben ze de waarde van een bonnetje (BTW is dus niet te recupereren). Of bij elk tankstation een factuur gaan vragen, of als je veel bij dezelfde gaat, eens per maand een factuur vragen. Allemaal mogelijkheden.
Het kan inderdaad op verschillende manier, meer informatie over een tankkaart vind je in volgend artikel: https://dexxter.be/tankkaart-voor-zelfstandigen/
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Douanekosten

bankintegratie uitgaande betalingen

Mollie betalingen linken

Meerdere BTW tarieven

Bestaande facturen inputten

Tot wanneer kan je met terugwerkende kracht kosten inbrengen?

Doorgerekende kosten

Oudere facturen

kosten werkplek

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten