Beste,
Als je sociale bijdragen teveel betaald hebt en je krijgt deze teruggestort, moet deze ook ingeboekt worden ?
Het is alleszins belangrijk voor de personenbelasting.
Zo ja, hoe ?
Alvast bedankt.
Beste,
Als je sociale bijdragen teveel betaald hebt en je krijgt deze teruggestort, moet deze ook ingeboekt worden ?
Het is alleszins belangrijk voor de personenbelasting.
Zo ja, hoe ?
Alvast bedankt.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.