Momenteel staat de BTW als kwartaalaangifte op jullie programma. Ik dien maandelijks BTW aangifte door te geven omwille van mijn omzet (verkoop van auto’s geven een hogere omzet) Kan dit ook maandelijks worden geplaatst?
Momenteel staat de BTW als kwartaalaangifte op jullie programma. Ik dien maandelijks BTW aangifte door te geven omwille van mijn omzet (verkoop van auto’s geven een hogere omzet) Kan dit ook maandelijks worden geplaatst?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.