Hallo, ik ben starter ,dus vergeef me mijn mischien domme vraag.
ik werk in bijberoep en ontvang commisies en bonussen als inkomsten. onder wat plaats ik dit bij inboeken? Alvast bedankt voor een antwoordje.
Hallo, ik ben starter ,dus vergeef me mijn mischien domme vraag.
ik werk in bijberoep en ontvang commisies en bonussen als inkomsten. onder wat plaats ik dit bij inboeken? Alvast bedankt voor een antwoordje.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.