Hoe kan je bij een historische afschrijving het percentage beroepsgebruik instellen? Nu wordt het volledige bedrag van de afschrijving opgenomen in de onkosten en dat is niet de bedoeling.
Hoe kan je bij een historische afschrijving het percentage beroepsgebruik instellen? Nu wordt het volledige bedrag van de afschrijving opgenomen in de onkosten en dat is niet de bedoeling.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.