Community

Overschotten

TLH
2025-11-30

Vraag

Hoi allemaal, ik heb een foodtruck en soms verkoop ik niet alles en blijft er nog gebak over. Hoe kan ik dit correct inboeken als kost? Stel dat het 4 taartjes zijn, moet ik dan gewoon de gehele kostprijs ingeven? En moet ik dan een foto uploaden van de taartjes of van de factuur van alle grondstoffen? Alvast bedankt voor de tips.

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Intervat hoe?

AFSCHRIJVING mogelijk voor reeds ingeboekte opleiding

Verkoopfacturen uploaden

Hybride wagen besteld op 31 mei 2023 – hoe inbrengen?

Aankoopfactuur

Standaardtekst algemene voorwaarden NL

Qr betaling

Meerdere artikels in offerte en facturen steken tegelijkertijd

Peppol – wijziging van het boekhoudsysteem

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten