hallo.
ik ben gestart in bijberoep en ga waarschijnlijk overstappen naar volledig zelfstandig.
wat zijn de voor en nadelen? en wat moet ik hiervoor doen?
mvg DDK ramenwasser
hallo.
ik ben gestart in bijberoep en ga waarschijnlijk overstappen naar volledig zelfstandig.
wat zijn de voor en nadelen? en wat moet ik hiervoor doen?
mvg DDK ramenwasser
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.