Dag iedereen, helaas ben ik opgelicht, met een valse factuur. Het geld zal ik niet terug krijgen. Het is betaald met mijn professionelen rekening. Wat moet ik nu doen? De factuur toch ingeven?
Dag iedereen, helaas ben ik opgelicht, met een valse factuur. Het geld zal ik niet terug krijgen. Het is betaald met mijn professionelen rekening. Wat moet ik nu doen? De factuur toch ingeven?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.