Mijn aangemaakte factuur is niet zichtbaar in overzicht… (aangemaakt 14/04/2025) Als ik hem opnieuw probeer in te geven krijg ik een melding dat dit factuurnummer (2025-10) reeds bestaat. kan dit een foutje zijn in het systeem?
Ons platform biedt alle tools die je nodig hebt om zelf je boekhouding te doen.
Ons platform biedt alle tools die je nodig hebt om zelf je boekhouding te doen.
Ons platform biedt alle tools die je nodig hebt om zelf je boekhouding te doen.
Ons platform biedt alle tools die je nodig hebt om zelf je boekhouding te doen.
Mijn aangemaakte factuur is niet zichtbaar in overzicht… (aangemaakt 14/04/2025) Als ik hem opnieuw probeer in te geven krijg ik een melding dat dit factuurnummer (2025-10) reeds bestaat. kan dit een foutje zijn in het systeem?
Dag JD,
We zijn nu al een aantal dagen verder, is het probleem opgelost?
Hebt u onder 'Rapporten', inkomsten & uitgaven al gecontroleerd?
Mvg, KC
Opgelost! Vriendelijk bedankt!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.