Kan ik niet gewoon maandelijks ingeven wat ik heb ontvangen van de patiënten?
Ik werk voor mezelf in mijn eigen praktijk.
Kan ik niet gewoon maandelijks ingeven wat ik heb ontvangen van de patiënten?
Ik werk voor mezelf in mijn eigen praktijk.
Dagontvangsten zijn dagelijks in te vullen.
https://dexxter.be/wat-is-een-dagontvangstenboek/?utm_source=learning_center&utm_medium=referral
en misschien heb je ook kasboek ?
https://dexxter.be/wat-is-een-kasboek-moet-je-dit-bijhouden/?utm_source=learning_center&utm_medium=referral
ok, maar ik heb soms meer da, 18 patiënten op een dag. Ik kom dan zeker boven de vermelde 250 eur. Ik moet dan zogezegd telkens een nieuwe lijn aanmaken, dat vind ik te complex...
De vermelde 250 EUR is per persoon.
https://www.youtube.com/watch?v=ut2NvU94dQg
Ok, dus de groep patiënten die dan zijn langs geweest voor een behandeling kan ik dan onder 1 lijn zetten (die dan hoger dan 250 eur is)?
ja, zoals het voorbeeld van de 10 artikels van 30 EUR in het filmpje.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.