Community

Kinesist inhouding praktijk

JJ
2024-12-01

Vraag

Beste,

Ik boek mijn volledige inkomsten per maand in op Dexxter als kinesist. Daarna boek ik bij uitgaven het percentage in dat wordt afgehouden door de praktijk waar ik werk. Ik vroeg me af of dit dan wordt gezien als beroepskost als je de belastingen invult? Of dat je gewoon je inkomen ingeeft met deze kost al afgetrokken en als beroepskosten de normale kosten ingeeft. Anders zou ik liever forfetaire beroepskosten ingeven aangezien ik nog niet veel kosten maak en dit voordeliger zou uitkomen. Ik hoop dat deze vraag duidelijk is en iemand me hierbij kan helpen?

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Probleem offerte aanpassing

kosten parkeergarage

Wijziging boekhoudprogramma

reparatie aan aparatuur

Verkoopfacturen

6% voor advies

Correctie van een factuur uit vorig kwartaal

Jezelf uitbetalen: van je zakelijke naar je persoonlijke rekening.

Inbraakbeveiliging

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten