Een klant vraag om een kadobon. Hoe verwerk ik dit in de boekhouding?
Een klant vraag om een kadobon. Hoe verwerk ik dit in de boekhouding?
als kost?
Kijk even in het Leercentrum : https://dexxter.be/verkoop-van-een-cadeaubon-in-de-boekhouding/
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.