Beste,
hoe geef ik mijn opstartkosten in? (betaling inschrijving KBO), ik heb hier geen factuur van ontvangen.
alvast bedankt.
Groeten,
Rossi Emily
Beste,
hoe geef ik mijn opstartkosten in? (betaling inschrijving KBO), ik heb hier geen factuur van ontvangen.
alvast bedankt.
Groeten,
Rossi Emily
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.