Community

hoe regelen jullie een voorschot?

JL
2024-08-27

Vraag

Hallo,

Ik ben net begonnen in bijberoep en zit met een vraag…

Wanneer ik een offerte opstel vermeld ik steeds een voorschot. Hoe zetten jullie die offerte om in een factuur?

Moet ik van dat voorschot een aparte factuur maken (een zogezegd 1e deel van een factuur) of is dit enkel te vermelden en in min in te brengen op de eindfactuur?

In dit artikel staat mooi uitgelegd wat een voorschotfactuur is en hoe opmaken: https://dexxter.be/voorschotfactuur-maken/  
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

BTW tarief verkoop digitale cursus

Opstartkosten

huur magazijn

2 bedrijven met hetzelfde ondernemingsnummer

Recurring facturen

aangifte personenbelasting

Vervallen artikelen, hoe boeken?

Sociale bijdrage

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten