Ik wil een historische afschrijving ingeven, maar daarvan is 75% beroep en 25% privé.
Geef ik dan enkel die 75% in? En vermeld ik de verdeling bij de opmerkingen?
alvast dank!
Ik wil een historische afschrijving ingeven, maar daarvan is 75% beroep en 25% privé.
Geef ik dan enkel die 75% in? En vermeld ik de verdeling bij de opmerkingen?
alvast dank!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.