Beste,
Ik krijg maandelijks facturen gemaild voor het gebruik van Apps op mijn Mac . Een voorbeeld is de krant De Morgen of I cloud .. Mijn vraag , hoe kan ik die facturen zo snel mogelijk in mijn Dexxter krijgen ?
Beste,
Ik krijg maandelijks facturen gemaild voor het gebruik van Apps op mijn Mac . Een voorbeeld is de krant De Morgen of I cloud .. Mijn vraag , hoe kan ik die facturen zo snel mogelijk in mijn Dexxter krijgen ?
Deze facturen kun je naar jouw persoonlijke Dexxter inbox doorsturen. Daarna kun je ze inboeken.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.