Beste,
Hoe geef je dagontvangsten in als je horecazaak open is tot 01.00 uur ‘s nachts. De software maakt een dagontvangst op na afloop van de shift maar dat is dus eigenlijk al de volgende dag. Hoe pak je dat het beste aan.
Beste,
Hoe geef je dagontvangsten in als je horecazaak open is tot 01.00 uur ‘s nachts. De software maakt een dagontvangst op na afloop van de shift maar dat is dus eigenlijk al de volgende dag. Hoe pak je dat het beste aan.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.