Community 🤼

Fout bij nummering factuur

JP

Hoi,

Ik heb via mijn webshop gisteren een aankoop gehad, maar in eerste instantie heeft de klant de aankoop geannuleerd. Mijn webshop heeft ook van de geannuleerde bestelling een verkoopsfactuur automatisch opgemaakt en dus ook een nummer toegekend.

Hoe ga ik hiermee verder zodat mijn volgorde wel klopt in de boekhouding?

Alvast bedankt!

  • Moet je dan niet gwn de originele en de creditnota van je webshop invoeken? Of ik ben niet mee, dat kan ook 🙂

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten