Voor een verbouwing aan mijn gebouw werk ik met een architect. Ik laat de kosten opsplitsen in deel zaak en deel privé. Nu krijg ik de factuur voor privé ook binnen via Peppol. Mag ik deze gewoon verwijderen uit mijn uitgaven?
Of moet de architect deze crediteren en een nieuwe factuur privé sturen?