Moet ik de inkomende factuur van inschrijving KBO inboeken bij uitgaven of bij sociale bijdage ? Indien in uitgave, onder welke categorie ?
Moet ik de inkomende factuur van inschrijving KBO inboeken bij uitgaven of bij sociale bijdage ? Indien in uitgave, onder welke categorie ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.