Beste
Bij mijn vorige boekhouder diende ik cliënten die via factuur betaalden ook in te boeken via dagontvangsten. Klopt dat?
Is dat dan geen dubbele boeking van inkomsten?
Beste
Bij mijn vorige boekhouder diende ik cliënten die via factuur betaalden ook in te boeken via dagontvangsten. Klopt dat?
Is dat dan geen dubbele boeking van inkomsten?
We hebben de vraag beantwoord via een video: https://vimeo.com/1056358453?share=copy
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.