Als ik het goed begrepen hebben kunnen eenmanszaken nog degressief afschrijven onder bepaalde voorwaarden.
Is het mogelijk om een investering degressief af te schrijven in dexxter?
alvast bedankt.
Als ik het goed begrepen hebben kunnen eenmanszaken nog degressief afschrijven onder bepaalde voorwaarden.
Is het mogelijk om een investering degressief af te schrijven in dexxter?
alvast bedankt.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.