Community

commisielonen

FC
2024-06-10

Vraag

Beste ,

Ik heb voor herbalife gewerkt en ik dien nog een kwartaal in te dienen. Elke maand kregen wij een cheque ( wat onder ons verkocht is geweest ), dit aan de hand van een commisienota . Hoe dien ik dit in te geven in de boekhouding.

Met vriendelijke groeten
Fanni

Is dat niet gewoon een soort factuur die je als verkoopfactuur kan inboeken bij je inkomsten?
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

dashboard blijft ‘nog te doen’ melden

Mailadressen in 1 lijst

Dagontvangst/Verkoopfactuur

foutmelding aangifte ic-listing

Verworpen uitgave brandstof kost

persoonlijke visa

percentage beroepsmatig gebruik in historische afschrijvingen

Banktransacties verwerken

Kwitantie parkeergeld

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten