Graag had ik geweten of het mogelijk is om af en toe brandstof in te brengen voor de verreden kilometers die ik momenteel nog met mijn prive wagen uitvoer. de wagen staat nog niet op mijn eenmanszaak als onkost.
Graag had ik geweten of het mogelijk is om af en toe brandstof in te brengen voor de verreden kilometers die ik momenteel nog met mijn prive wagen uitvoer. de wagen staat nog niet op mijn eenmanszaak als onkost.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.