Ik ga ervan uit dat je als zelfstandige in bijberoep (met nog een vast hoofdberoep) voldoende hebt met het invulen van een eenvoudige belasting, uiterlijk door te geven voor 15/07. Correct ? Dus geen complexe aangifte.
Ik ga ervan uit dat je als zelfstandige in bijberoep (met nog een vast hoofdberoep) voldoende hebt met het invulen van een eenvoudige belasting, uiterlijk door te geven voor 15/07. Correct ? Dus geen complexe aangifte.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.