Kan je reeds je inkomsten als loontrekkende invoegen in dexxter (persoonbelasting naast bijberoep) zodat je een zicht hebt op je belastingen? Want dit wordt toch samen gegooid voor de belastingen uiteindelijk.
Kan je reeds je inkomsten als loontrekkende invoegen in dexxter (persoonbelasting naast bijberoep) zodat je een zicht hebt op je belastingen? Want dit wordt toch samen gegooid voor de belastingen uiteindelijk.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.