Ik zou de accijnzen die ik betaalde bij de aankoop van wijnen uit het buitenland willen inboeken. Hoe moet ik dit doen?
Ik zou de accijnzen die ik betaalde bij de aankoop van wijnen uit het buitenland willen inboeken. Hoe moet ik dit doen?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.