welke categorie moet ik ingeven bij een abbonemment van de lijn
Ik heb er een nieuwe voor aangemaakt onder de algemene kosten. Reiskosten, heb gekozen voor 75% aftrekbaarheid, dat leek me fair.
Benieuwd of er andere input hebben voor het %, heb 75% genomen omdat.. Quasi altijd voor het werk maar ik kan niet ontkennen dat er soms ook privé bijzit vandaar.
Gr,
Kim
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.