Hallo
Ik ben sinds een maand opgestart in bijberoep als fotograaf/videograaf.
Is er een mogelijkheid dat ik het materiaal dat ik vorig jaar heb aangekocht nog kan ingeven als investering?
Thanks!
Michaël
Hallo
Ik ben sinds een maand opgestart in bijberoep als fotograaf/videograaf.
Is er een mogelijkheid dat ik het materiaal dat ik vorig jaar heb aangekocht nog kan ingeven als investering?
Thanks!
Michaël
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.