Als ik bv. 100 euro cash ontvang van een klant, stort ik dat bedrag dan op mijn zakelijke rekening? En schrijf ik daarvoor een factuur of zet ik dat in dagontvangsten? Groeten
Als ik bv. 100 euro cash ontvang van een klant, stort ik dat bedrag dan op mijn zakelijke rekening? En schrijf ik daarvoor een factuur of zet ik dat in dagontvangsten? Groeten
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.