Community

<10% boven 25000, moet je dit aangeven?

CC
2025-12-17

Vraag

Wanneer je gebruik maakt van de uitzondering (als btw vrijgestelde eenmanszaak) om <10% boven de 25 000 omzet te gaan. Moet je dan ergens aangeven dat je over die drempel gaat maar onder die 10% extra blijft?

(Ik weet dat ik vanaf 1 januari btw plichtig word)

Dank je wel!

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Factuur Verenig koningrijk en DPD douane kosten

BTW-aangifte voor diensten geleverd buiten de EU

Zelfde ondernemingsnummer, andere contactgegevens

overzetten boekhouding

Kastickets en peppol

Uitgaven van vorig jaar lukt niet in huidig boekjaar

Onbetaalde factuur

Creditnota’s via Peppol: moet dat ook via e-invoicing?

Gegevens peppol aanpassen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten