Hallo,
Ik probeer d ebtw-aangifte te doen via INTERVAT, maar reeds drie maal getracht in te loggen, en ik krijg na het aanmelden met ITSME enkel blanco beeld.
Heeft iemand hier ervaring mee aub?
Hallo,
Ik probeer d ebtw-aangifte te doen via INTERVAT, maar reeds drie maal getracht in te loggen, en ik krijg na het aanmelden met ITSME enkel blanco beeld.
Heeft iemand hier ervaring mee aub?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.