Heyla
Ik heb onlangs een beurs bezocht en hier ingang- en parkeerkosten moeten betelen.
Onder welke categorie zou ik dit moeten plaatsen en is dit aftrekbraar ?
Mvg
Heyla
Ik heb onlangs een beurs bezocht en hier ingang- en parkeerkosten moeten betelen.
Onder welke categorie zou ik dit moeten plaatsen en is dit aftrekbraar ?
Mvg
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.