kan ik de e-facturatie gewoon via jullie blijven doen of is het zo dat iedereen het zogenoemde Peppol systeem moet gebruiken? Ik kreeg daarover een email van Doccle.
kan ik de e-facturatie gewoon via jullie blijven doen of is het zo dat iedereen het zogenoemde Peppol systeem moet gebruiken? Ik kreeg daarover een email van Doccle.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.