Hallo,
Ik zou willen werken met dagontvangsten (ik heb geen fysieke winkel) maar het is me niet duidelijk of dit dan dagelijks moet worden ingevuld? Is het oké als ik enkel dagontvangsten ingeef op de dagen dat ik heb verkocht?
Hallo,
Ik zou willen werken met dagontvangsten (ik heb geen fysieke winkel) maar het is me niet duidelijk of dit dan dagelijks moet worden ingevuld? Is het oké als ik enkel dagontvangsten ingeef op de dagen dat ik heb verkocht?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.