Community

Wat vul je in bij “Jaarlijks inkomen als werknemer”?

LM
2025-05-13

Vraag

Onder instellingen > berekeningen, kun je jaarlijks inkomen als werknemer invullen. Dit valt dan onder een bepaalde schijf van belastingen. Als je in hoofdberoep net gestart bent, dien je hier dan 0 in te vullen? Of gaat dit over het vorige jaar en moet je kijken wat je dan bruto verdiend hebt?

We hebben je vraag beantwoord via een video: https://youtu.be/pLGLA9IoQ2Y
Super, bedankt voor de snelle reactie!
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Afgestaan ereloon inboeken

Rijbewijs vernieuwd

Btw recupereren op kosten vóór opstart als student-zelfstandige?

Werkkledij

Kost parking

groen op vlak van boekhouden

Webshop

Controle oorarts

Materiaal inboeken

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten