Hey,
Als schrijnwerker gebruik ik een remorque om inkopen en plaatsingen te doen. Ik heb zonet nieuwe banden aangekocht voor mijn remorque. Onder wat kan ik dit inboeken?
Mvg,
Floris
Hey,
Als schrijnwerker gebruik ik een remorque om inkopen en plaatsingen te doen. Ik heb zonet nieuwe banden aangekocht voor mijn remorque. Onder wat kan ik dit inboeken?
Mvg,
Floris
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.