Kan ik een mail met betaalbevestiging gebruiken om in te brengen in mijn kosten? Doe ik dit gewoon met een screenshot?
Kan ik een mail met betaalbevestiging gebruiken om in te brengen in mijn kosten? Doe ik dit gewoon met een screenshot?
Hallo LV,
een betaalbevestiging die u van uw leverancier ontvangen hebt per mail kan je niet inbrengen als kost als hier niet alle wettelijke vermeldingen op staan: 'factuur', gegevens leverancier en gegevens van jou, bedragen excl. incl. BTW,..
Vaak krijgt u na een betaalbevestiging een volgende mail met een factuurbijlage. Of een papierenversie bij de levering van uw aankoop.
Mvg KC
We hebben je vraag beantwoord via een video: https://vimeo.com/1078453141?share=copy
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.