als je een verkoopfactuur aanmaakt moet je deze dan ook in je dagontvangsten opnemen want dan telt deze toch dubbel?
als je een verkoopfactuur aanmaakt moet je deze dan ook in je dagontvangsten opnemen want dan telt deze toch dubbel?
Hallo,
Het is het ene of het andere.
Je vindt het antwoord via deze link: http://dexxter.be/wat-is-een-dagontvangstenboek/
We hebben de vraag beantwoord via een video: https://vimeo.com/1051173991?share=copy
Super bedankt voor de uitleg
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.