Hoe verwerk je een bedrag die je teruggeeft aan een klant? Ontvangen en ingegeven via dagontvangsten. Probeerde een negatief saldo in te geven in dagontvangsten maar dat lukte niet …
Hoe verwerk je een bedrag die je teruggeeft aan een klant? Ontvangen en ingegeven via dagontvangsten. Probeerde een negatief saldo in te geven in dagontvangsten maar dat lukte niet …
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.