Community

Facturatie band

JS
2024-08-28

Vraag

Hallo,

Als ik de andere bandleden laat factureren naar mezelf.

(Na dat ik zelf een factuur gestuurd heb naar de organisatie )

Kan ik dan de facturen van hun op de ene of de andere manier inbrengen zodat dit op het einde van de rit niet nadelig voor mij word en dat ik hierop moet betalen op hun bedrag dat ze gefactureerd hebben .

Alvast bedankt

Mvg

J

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Gift en/of lening via familie voor opstart

Eigen tags bij uitgaven (facturen)

waardebon

Telt heel mijn woning bij de oppervlakte berekening voor de belasting op vestiging?

geen enkel antwoord?

(klopt niet: ) Geen Bijzonder BTW aangifte voor financiële transactiekosten

Relatiegeschenken: wie valt er allemaal onder zakenrelaties?

Vraag over rubriek uitgaven – GS1 factuur & andere

Oude facturen ingeven

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten