Kan je belastingschulden die je doorheen het jaar hebt afbetaald ingeven als kosten bij je belastingaangifte?
Want anders lijkt het toch alsof je veel meer winst hebt gemaakt?
Kan je belastingschulden die je doorheen het jaar hebt afbetaald ingeven als kosten bij je belastingaangifte?
Want anders lijkt het toch alsof je veel meer winst hebt gemaakt?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.